Reklamní předměty potěší zákazníky

Spokojený zákazník je cílem většiny podnikatelů, protože se k nim v budoucnu pravděpodobně vrátí. Proto by se firmy měly snažit zaujmout jej nejenom kvalitními službami, ale poskytnout mu i něco navíc. Reklamní předměty s logem společnosti jsou ideálním dárkem.

Data z online prodejů ukazují, že částka, kterou stálý zákazník utratí, je v průměru vyšší než u nového. Jednoznačně se tak potvrzuje, že investice, kterou firma do zákazníka vloží, se jí dříve či později vrátí.

Reklamní předměty na internetu

Na internetu jsou reklamní předměty s potiskem skvělou možností, jak potěšit své zákazníky. Dárek přibalený k objednávce udělá nejenom radost, ale především zajistí, že logo a adresa webových stránek společnosti bude zákazníkovi stále na očích.

Marže z internetových prodejů však často nejsou příliš vysoké a firmy proto velmi zvažují jakoukoli investici do reklamních předmětů. V horším případě je přímo zavrhnou nebo zasílají svým zákazníkům výhradně drobnosti, jako jsou reklamní propisky. Při tom však existují možnosti, jak zákazníky potěšit či motivovat k vyšším objednávkám, aniž by to společnost stálo neúměrně mnoho prostředků.

Motivací k vyšším objednávkám jsou reklamní předměty, které zákazník vidí přímo v procesu objednávky. Pokud jej některý zaujme, velmi rád si přihodí do košíku ještě několik položek, aby získal prezentovaný produkt. Druhou možností je vytvořit reklamní předměty na míru společnosti, například USB v libovolném tvaru. Tyto předměty jsou překvapivě nákladově efektivní.

Reklamní předměty v osobním prodeji

V osobním prodeji se nejvíce osvědčují drobné reklamní předměty, které mohou společnosti volně rozdávat. Klasickým případem jsou reklamní propisky či bonbony, jež si zákazníci mohou libovolně brát. Rovněž se uplatňují různé vzorky a u prémiových společností rovněž specializované prémiové reklamní předměty.

Pokud chcete zlepšit zážitky vašich zákazníků při kontaktu s firmou a využít k tomu reklamní předměty, specialisté z reklamní agentury Propaq vám rádi poradí.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *