Na vizitkách si dejte záležet. Odráží vaši společnost
Reklamní tiskoviny jsou stejně potřebné jako před lety. I když se nyní dává prostor internetové reklamě, tento typ propagace nemůže udělat všechno. Kupříkladu nenahradí vizitky, jež by měl vlastnit prakticky každý podnikatel. Jak jinak na sebe rychle předat kontakt a neztratit tak potencionálního klienta?
Kvalitní vizitky jsou dnes opravdu základem. Každý lídr společnosti by si měl uvědomit, že na vizitkách záleží. Vizitky totiž odráží vaši společnost a pokud bude nekvalitní či špatná, je to pořádný průšvih.
Vytváření vizitek se nesmí podcenit
I podle odborníků by se neměla výroba vizitek podceňovat. I když se možná jeví jako naprostá samozřejmost, celkový dojem ze společnosti může pořádně zničit (nebo naopak zlepšit). Proto si s nimi dejte záležet a udělejte je v kvalitním provedení. To vás ostatně nezruinuje.
V současné době se vizitky tisknou dvěma způsoby, a to digitálním tiskem a dále pak takzvaným offsetovým tiskem. První způsob je určen hlavně pro menší společnosti, respektive pro lidi, kteří touží po menším nákladu vizitek. Přední výhodou je rychlost. Co se týče offsetového tisku, ten je vhodný hlavně pro větší firmy, respektive ho upřednostní ti, kteří požadují větší množství vizitek. Cena je většinou o něco nižší než v případě předcházejícího způsobu tisku, na druhou stranu se trochu protahuje doba doručení.
Navrhněte si vizitky podle svých představ
Ptáte se, jak vytvořit dobré vizitky? Ty si můžete vytvořit buď sami, nebo to můžete nechat na odbornících. Je ale ostatně na vás, pro co se rozhodnete. Ať už ale zvolíte to či ono, pamatujte na několik věcí:
- Vizitky by měly být v kompetenci se společností a jejím logem (zachovejte barevnost, sladění atd.)
- Přidávejte jenom potřebné informace (jméno podnikatele, jméno společnosti, telefon, e-mail, případně pozice ve firmě nebo adresu společnosti či fax, pokud využíváte).
- Nebojte se kontrastů – vypadají nejen dobře, ale také na člověka zapůsobí.